onsdag, december 19, 2007

Tjejsnack v. 51 - Julen

Var och med vilka ska du fira jul?
Jag firar med mina föräldrar i deras hus (som också är det hus där jag växte upp). Mys-pys och bortskämd myra ;)

Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar?
Nej. Åt mina föräldrar, åt min sambo och åt en kompis. Jag var klar för ett par veckor sedan, men har ändå varit och stångats på stan efter det tillsammans med sambon. I år har jag faktiskt köpt en present åt min bror också. *fnissar* Den och presenten till min pappa är definitivt de bästa i år!

Vad önskar du dig i julklapp?
Jag önskade mig en matta av mina föräldrar.

Vad betyder julen för dig?

God mat. Vila. Trevligt umgänge. Besök och besökare. I viss mån också stress och längtan till hur det en gång var. Julen var bättre när man var fem ;)

Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den?
Vi har ingen gran, men mina föräldrar har. En "äkta" julgran och vi tar in den dagen före eller ett par dagar innan julafton. Myr-pappan och jag klär den med massor av dekorationer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar