tisdag, december 11, 2007

Titta, hon skapar!

En LO från Japan (hittills), kort är också utskrivna till ett minialbum...men det var ju de där julkorten. Och tackkorten. Nåja, här är layouten. Tyvärr är det ju lite svårt att fota LO:er just för tillfället (läs c:a 3.5 timmar dagsljus), men här är ett försök. Under titeln som är thickers, så står det "where one is never enough".

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Enkel och näst intill odekorerad. Ganska nöjd... det var ju ett tag sedan förra LO:en, och jag känner att jag har lagt av mig ;)

1 kommentar:

  1. tack så mycket för tipset. har äntligen lyckats ändra i min blogg , ska bara ta några nya kort på nemo , alltid kul när man är nöjd när man har gjort en lo. måste själv försöka sätta mig ner o börja med Nemos album när ja får tid vill säga

    SvaraRadera