tisdag, november 27, 2007

Hur svensk är du?

Hittade den här hos Josefin och stal den glatt. =)
[ ] Ditt efternamn slutar på -son
[ ] Du känner någon som har samma förnamn som du
[ ] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du (nej, men jag vet ett par andra som har samma namn, som också jobbar som läkare).
[ ] I din familj är ni 2 barn
[ ] Du bor i villa
[x] Du bor i en tätort
[ ] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla (eh, nej, jag är sladdbarn)
[x] Dina föräldrar har gift sig (japp, när jag var 12)
[x] Din mamma är yngre än din pappa
[ ] Din pappa heter Lars
[ ] Din mamma heter Anna
[ ] Din familj har en Volvo (Nej, en mina föräldrar har en Mitsubishi carisma kombi, sambon och jag har en Toyota Corolla allmänt kallat (p)ägget)
[ ] Din familj har en silvergrå eller röd bil (nej, svart respektive vit)
[x] Du har tillgång till Internet hemma
[x] Du har egen mobiltelefon
[x] Du har ett eget rum (eh, ja, eller vi är ju två om lägenheten iofs).
[x] Du har varit utomlands minst 2 gånger
[ ] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna
[ ] Du har varit i Grekland
[x] Du har varit på Öland minst 2 gånger (2 gånger precis, min faster har stuga där).
[x] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger (eller snarare 22)
[ ] Din familj har en husvagn (nej, inte nu längre *snyft*. Men när jag blir rik och vuxen ska vi ha en egen ;).
[x] Ingen av dina föräldrar röker
[x] Din pappa är lite lätt överviktig
[ ] Du idrottar flera dagar i veckan (nej huga, det gör jag inte!)
[ ] Du har husdjur (allergiker och ganska ointresserad - men jag gillar hundar).
[ ] Du får månadspeng (nej, jag jobbar och tjänar mina egna pengar faktiskt)
[ ] De flesta i din familj är blåögda (snarare grå, faktiskt)
[ ] Du äter McDonalds (nej, men på Frasses *gott*)
[x] Du följer Melodifestivalen ibland. (Oja!)

36% svensk dårå... (Multiplicera antalet kryss med 3).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar