tisdag, oktober 02, 2007

Morots-LO

Här är min morots-LO.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Den var riktigt rolig att göra - skoj att kombinera så många färger, det gör jag (alldeles för) sällan. De flesta papperen kommer från Cocoa Daisys) månadskit (juli - orange papper och augusti - bakgrundspapperet och det brun-turkosa i förgrunden samt de gröna bokstäverna. Det rosa papperet är av okänd härkomst, läs: gammalt). Knapparna har jag fått rak:ade till mig, och de svart scalloped-cirklarna har jag skurit ut med CR:en.

Ikväll har jag gjort min första 6x12 LO (den kan eventuellt vara 12x6 också - vilken sida ska man ha först?) - men den får ni inte se riktigt än (för den är också efter en skiss).

Sov gott!

4 kommentarer:

  1. Gillar din morotsLO :)

    Jag tycker winnerbäck nya är rätt bra, det är som en återgång till det "gamla" soundet uppblandat med lite nytt, gillade inte riktigt den senaste innan den här, lite för mycket "gladpop" över den, men den här är bra :)

    SvaraRadera
  2. Anonym15:39

    Vad snygg LO!! Himla läcker!


    Vad kul att du kikade in i min blogg och även lämnade en kommentar! Det uppskattas alltid! :)

    SvaraRadera
  3. Skitsnygg!! Modigt att kombinera papper sådär. Det hade jag aldrig vågat, mne resultatet blev ju suveränt!

    SvaraRadera
  4. Anonym15:11

    Den där layouten är alltså en av de läckraste jag någonsin sett!

    SvaraRadera