lördag, september 08, 2007

Scrapnytt

- direkt från TV-soffan (ja, vår dator är förpassad till soffbordet =).

Ytterligare två layouter från Bulgarien, detta är nog de två sista. Först en LO om prissättningssystemet i Sunny Beach, vi förstod aldrig riktigt vad som var den bästa dealen: 2 för 1 eller halva priset på drinkarna. =) Den här LO:en tog för övrigt sina egna vägar och blev inte speciellt lik det jag hade i tanken, jag vet fortfarande inte riktigt om jag är nöjd, men den ritade spetsen runt mittenpapperet gjorde mig åtminstone nöjdare!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Sedan en LO med ett kort från stranden. Längs hela stranden gick en låg stenmur, och med jämna intervall återfanns dessa vackra prydnader.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

På två ställen på LO:en har jag gjort cirklar med 3d-lack, för att skapa en känsla av vatten (jag vet inte riktigt om man får det, men jag tyckte det blev bra ändå ;).
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

För övrigt har jag redan fyllt mitt första album - jag gjorde ju min första LO någonsin i februari i år... Så nu har jag investerat i längre skruvar och fler plastfickor.

1 kommentar:

  1. Anonym18:56

    Jag tycker att de är jättehärliga, båda de här 2. Ringarna med "vattendroppar" ser superfina ut!

    SvaraRadera