tisdag, juni 05, 2007

Hurra! Pyssel!

Ikväll har jag hunnit med lite pyssel (eller, med min takt har jag ju hunnit med en hel del, långsam som jag är ;). Innan jag började hade jag väldigt lite spillbitar av papper, och det har jag faktiskt fortfarande (ehrm, ja, för jag kastade alla långsmala spillbitar) - men rent teoretiskt så kunde jag ha haft en hel del spill. Så här blev layouten:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Som handlar om mitt älskade kaffe. På bilden är det ju cappucino (pulvervarianten *skäms lite*), men egentligen föredrar jag ju mitt kaffe svart, så det står det ovanför bilden. Alfabetet jag har använt är Autumn Leaves "Scribble", som jag köpt från denna mycket trevliga e-baysäljare, därifrån kommer även swirlsen. (För övrigt kan jag tala om att clear stamps + akrylfärg, inte fungerar). Jag funderar på om det skulle ha varit någon fler dekoration - vad tycker du?

1 kommentar:

  1. Anonym08:45

    Layouten är jätteläcker! Det gåår att använda akrylfärg till clearstamps, men det blir ett ganska "kladdigt" resultat. Men om det är det som man är ute efter så funkar det. =) Men jag gillar din layout precis som den är nu.

    Jag tycker jättemycket om Cocoa Daisy och Tricia som har stället är alldeles otroligt servicinriktad och snabb på att hjälpa om något krånglar. Man kan välja mellan olika fraktalternativ via USPS och jag testade att lägga junis kit i varukorgen och vid "checkout" kunde man då välja "first class mail international" och det skulle kosta $15.20 i frakt. Om du skulle få för dig att testa CD får du gärna ange mitt namn... för då blir Tricia glad ;-)

    Ha en bra dag och tack för att du tittar in och kommenterar i min blogg!

    SvaraRadera