söndag, maj 27, 2007

Fler nya kort

Ett kort till kort i fokus skissutmaning #5:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Den här veckan tyckte jag att det var en svår skiss, så jag anpassade den helt enkelt till det kort jag ville göra ;).

Sedan gjorde jag ett kort som fungerar både till hÄnglars veckoutmaning och till scrappiz kortskissutmaning:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
hÄnglars utmaning var att göra ett kort med sin favorit-hÄngel i sin favoritfärg.

Nu behöver jag dock inte göra fler kort (tyvärr :/), för nu har jag en hög med kort över - ska jag pyssla ikväll får det bli en LO eller ett smycke!

2 kommentarer:

  1. jättefina. älskar PB stämplarna :)
    Helena

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort!!! Jag gillar oxå att jobba efter skisser, lite utmanande att få till det enligt någon annans tankar.

    kram Annika

    SvaraRadera