onsdag, maj 23, 2007

1:a dagens resultat

Ja, hittills går det faktiskt riktigt bra =) Visserligen lät jag nog lite sur på årsmötet för medicinarspexet igår (men det var faktiskt för att jag 1. var hes 2. var hungrig (årsmöten _får_ inte ta tre timmar, om man börjar direkt efter jobbet) 3. det faktiskt gick väldigt långsamt, men jag kände mig inte så sur. Sedan har jag faktiskt inte gnällt någonting alls! Däremot har jag pysslat (om än lite), ett kort blev nästan klart igår, bara texten som ska skäras ut kvar (datorn var avstängd, vi har ju också infört "ingen dator efter klockan 19"-regeln) - så den får jag skära ut i kväll! Kortet är i vart fall till mamsen på Mors Dag (och gjort efter Kort i fokus senaste skiss, som jag verkligen gillar)!

1 kommentar:

  1. Idag är en MYCKET bättre dag! Bebisen är visserligen vild (känns mycket mystiskt när den stökar på, hela magen ändrar form och jag tror allvarligt att jag har blåmärken på insidan av uterus!) och jag har lite ont i ljumskarna, men annars är jag GLAD!

    Haha, jag blir nästan lite stolt över mig själv när du klagar på årsmötet, förra året var vi klara på ca 1-1,5 timme! Och då tyckte jag själv ändå att jag drog ut på det lite för att alla skulle få säga allt de hade på hjärtat... ;)

    Nej, dags att äta lunch. Och jag msåte nog införa nån regel om ingen dator FÖRE kl 19... Fast nu ska vi ha besök igen så då blir det väl inte så mycket.

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera