måndag, april 30, 2007

Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Helena:

Tre saker jag inte förstår:
- Ryska
- Människor som misshandlar sina nära och kära.
- Kinesiska

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- Noter på "Lullaby of Birdland" som ska skrivas rent.
- Flera burkar med pennor
- Fotopapper

Tre saker jag gör just nu:
- Sitter vid datorn och skriver(nähä?!? =)
- Funderar på om sambon bytt bromsvajer på sin cykel snart
- Funderar ut vad jag ska ha för kläder på dagens lunchspelning och när vi måste åka
för att vara i tid.

*Bonus: Gäspar*

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Fortsätta leva med sambon och så småningom få barn tillsammans
- Ge ut en bok
- Känna mig nöjd med mitt liv och det jag åstadkommit

Tre saker jag kan göra:
- Vifta med öronen
- Drilla
- Byta däck

Tre saker jag inte kan:
- allt som kräver ren muskelstyrka
- spela bleckblåsinstrument
- dansa gammeldans

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Tystnanden
- Din egen "inre" röst
- Andra människor och deras tankar och åsikter

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Spela gitarr
- att koda hemsidor
- laga egen sushi

Tre favoriträtter:
- Sötsur fisk med ris
- Sushi
- Falafel med ris

Tre personer jag utmanar:
- Lillasara
- Lantisen
- Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar