torsdag, april 26, 2007

Snart avresedags

- eller, planet går klockan 9.45 i morgon (och nej, jag har inte packat mina kläder än, men investerat i en liten kabinväska och bestämt vad jag ska ta med). Det ska bli så roligt (men lite nervöst är det, jag gör mig för det mesta inte så bra i stora tjejgrupper...). Packningen skickade jag med DrAnnika igår, skönt att inte behöva ta den på flyget (en stor "tvättkasse"). Fast jag är lite orolig för hur det gick med mina distresser, jag transporterar dem som vanligt, men är rädd att de blandats. Nåja, förhoppningsvis har någon annan distresser att låna ut. Jag har skrivit ut lite bilder också (jag har ett par layouter som är mer eller mindre färdigplanerade), så jag får se om jag gör dem, eller om jag sparar det till någon annan gång. Dessutom har jag med mig en hel bunt uppstämplade motiv, så jag kan producera lite kort till framtida behov!

Ikväll är det spelning med Snösvänget, jag är inte så värst peppad, men det kommer väl. Förresten är det ganska roligt att gå upp i vikt. Ibland vet jag att jag gjort det, men sedan får jag en känsla av att jag inbillat mig (typ "äsch, jeans blir ju alltid snäva när man tvättar dem"), men ikväll tog jag på en kjol jag inte haft sedan i somras, och den satt riktigt tight - skoj, skoj! Matchade den med ett orange linne, med rutor i olika färger. Jag är inte säker på att det blev riktigt bra, men förhoppningsvis hinner sambon hem så han kan vara smakråd innan det är dags att åka!

Ha nu en riktigt trevlig helg allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar