söndag, april 22, 2007

Här är dagens kortskörd

Först ett kort till en av familjens bästa vänner - hon älskar rött, så alltså går kortet nästintill enbart i röda färger:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Sedan fyller den yngre myrbrodern (ja, yngre jämfört med den äldre myrbrodern, bägge myrbröderna är äldre än myran själv), P, år i slutet av månaden (jodå, han med). Då får han detta kort:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Jag har dessutom hunnit med att tillverka presenten åt en av de tidigare nämnda systrarna (de ska få varsitt halsband i favoritfärgerna), men till det andra halsbandet måste jag ner på stan och vittja pärlbutikerna (ja, Tiimari och Konstnärsbutiken), för jag har inga bra accentpärlor.

1 kommentar:

  1. Nämen, vilket otroligt sött rött kort!
    Stämpeln var ju bara för underbar, tror inte jag sett den förut, och vilken fin färgläggning! (jo, jag är förtjust i rött...)

    SvaraRadera