måndag, mars 26, 2007

Tjejsnack v. 13 - Din handväska

(annars kan man lätt förledas att tro att det skulle handla om min handväska ;).

Anser du att du behöver använda handväska?

Ibland, men ibland har jag den mest för att jag inte ids plocka ur plånbok och telefon och lägga i fickan i stället *skäms lite*. För det mesta använder jag dock ryggsäck.

Vad har du i din handväska just nu?

Plånbok, telefon, plåster och "kundvagnslåningssak" (bägge med läkemedelsreklam), tampong, trosskydd, hårborste, en penna och ett recept (jag ska till apoteket i eftermiddag).

Vad har du alltid i den utöver plånbok/mobil?

Jag har nästan alltid med en hårborste.

Vad har du i handväskan som du egentligen skulle klara dej utan?

Det enda jag egentligen behöver är ju faktiskt telefon och plånbok - resten kan jag alltså klara mig utan.

Finns det någonstans du inte tar med dej handväska?

Japp! Ska jag handla mycket tar jag hellre ryggsäck (läs: när jag går till Ica =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar