fredag, mars 02, 2007

Sushi

Idag ska det - förhoppningsvis - bli sushi till lunch. Jag gillar sushi, men sambon har aldrig ätit det, så idag är det introduktionsdags. (Om han gillar det har jag tänkt söka rätt på ett recept, så jag kan göra egna... Hmm, sushi, är inte det japanskt? Då kan jag ju tre ord ;) Förhoppningsvis finns det på Stars (om någon vet något annat ställe där man kan äta sushi i Umeå, tipsa gärna). Efter det blir det en sväng på stan (jag ska försöka övertyga honom om att ett besök på Krumelur nog är nödvändigt också).

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du kikade in på min blog! =)
    Jag har heller aldrig ätit sushi förutom de jag provade att göra själv en gång och de var INTE goda.;)
    Kanske borde jag prova att äta det på någon restaurang istället.

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen!!! :-D

    SvaraRadera