söndag, mars 04, 2007

Färgskrivare

Nu har jag investerat i en färgskrivare, det ska bli så skönt att kunna skriva ut på andra papper än vanliga vita (vi har ju en laserskrivare sedan tidigare). Jag glömde dock att köpa fotopapper (men det var nog mest för att jag blev irriterade över att jag behövde köpa en usb-kabel - varför ingår inte sånt?), men jag ska väl å andra sidan inte skriva ut några foton så vitt jag vet =). Nu ska här swappas!

Förhoppningsvis har jag nu köpt alla dyrbarare saker jag behöver för ett lååååångt tag framåt! (För övrigt har jag i helgen köpt tre tröjor (en ljusgul med en dödskalle på, en röd, med rynkor i sidsömmarna och en beige med guldtryck), ett par mjuka, gråmelerade byxor, ett par vårskor (för nu är det vår, eller inte) och en bh ur H&M:s nya serie (om någon kan säga att "Nej, de är inte alls små på storleken" så skulle jag bli väldigt glad, för då skulle jag ha fått större bröst... men eftersom det var slut på den storlek jag behövde (70b) medan 70a (som jag brukar ha) fanns kvar, så är det nog snarare deras storlekar). Snygg och bekväm var den i alla fall. Jag funderar redan på om jag kanske behöver den i någon fler färg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar