söndag, november 26, 2006

Slutspexat

...och jag måste erkänna att det känns riktigt skönt! I vanliga fall är spexet mest skoj, men i år har det bara varit en oändlig mängd jobb... Tyvärr. Nåja, det blev ett riktigt bra spex så man får väl vara nöjd (nu kan man ju förledas att tro att jag hade något slags övergripande ansvar men så var det tack och lov inte. Jag ansvarade för dansgruppen och de sju danserna (d.v.s koreografi, klädsel, etc) och för programbladet). Nästa år ska jag inte vara fullt så entusiastisk - gärna orkestern, men annars kan jag tänka mig programblad och foto (och eftersom jag absolut inte haft tid att handla något den här månaden så har jag nu råd med min drömkamera: Sony DSLR-A100 *dansar en mindre glädjedans*).

Det ska bli så trevligt att komma ikapp med sitt vanliga liv (dans är visserligen bra motion, men nu ska det bli riktigt härlig att simma ett tag (eller, ja flera arm- och bentag faktiskt, annars blir det faktiskt inte så mycket motion). Pyssla ska jag också göra *ser längtansfull ut*, och, och, och *dream overload*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar