lördag, september 02, 2006

Nya hÄnglar och stÄnglar...

...kom med posten igår. Jättesöta var de, precis som vanligt, och väckte skaparlusten i mig direkt. Först ut är ett litet elegantare kort - hmm, ja, inbillar jag mig i alla fall =):

Photobucket - Video and Image Hosting

Sedan gjorde jag ett kort i varma, röda färger (och så blev jag plötsligt oerhört förtjust i mina distresser - jag som nästan tänkt sälja dem! Nu måste jag nog snarare, med det snaraste, köpa fler):

Photobucket - Video and Image Hosting

Till sist ett kort jag inte alls är nöjd med - det blev för mörkt, och vattenpölen blev inte bra och, tja... döm själva (men jag gillar verkligen de regnklädesklädda (joho, det ordet finns visst i SAOL) hÄnglarna:

Photobucket - Video and Image Hosting

1 kommentar:

  1. Anonym11:33

    Hej vännen! Alldeles för länge sen nu...

    hÄnglar-korten är superfina! Nästan så att jag ångrar att jag sålde hela det här paketet. Fast nej, de klickade inte riktigt, så då köper jag hellre andra stämplar för pengarna. Dina kort är i alla fall ursnygga!

    Härligt att det funkat med ihopflyttandet och sånt också! Så glad för din skull!

    Många utropstecken i den här kommentaren, kanske är ett tecken på att jag borde lämna datorn ett tag och bli lite mer nyanserad?

    KRAM!

    SvaraRadera