torsdag, september 14, 2006

Lång tid...

...ingen syn!

(eller long time - no seeing - för visst betyder det samma sak?)

Plötsligt bara springer tiden iväg - jag har visst inte ens tid att uppblogga (minns var du hörde det först! =) på jobbet.

Jag har i veckan stickat en varm sjal (i mohair) - den ska jag ta med till jobbet i morgon, för där är det kallt som i ett kylskåp (ja, i mitt kylskåp fryser allt som står längst ned...). Jag är varken pingvin eller isbjörn utan myra - myror gillar värme och söderläge. Hmpf.

En altrad konservburk som blev en blomkruka i orange och grönt samt ett matchande kort (till en medlem i min orange-gröna studentorkester Snösvänget. För övrigt södra Sveriges snyggaste studentorkester: Snösvänget =) - som jag glömde fota innan vi gav bort den har det också blivit.

2 kommentarer:

  1. *fnissar*
    Själv är jag nog en isbjörn, jag. ;)

    SvaraRadera
  2. Anonym19:52

    Så sant att Snösvänget är snygga!

    SvaraRadera